A hiteligénylés folyamata

1.Hiteligényét az alábbi módokon juttathatja el társaságunk részére:

a) A 06 80 40 60 60-as ingyenesen hívható ügyfélszolgálati telefonszámon munkatársunk rögzíti kérelmét hétfőtől szombatig 7:30-tól 20:00 óráig.

b) Kölcsönigényét jelezheti a www.provident.hu honlapon: - Kattintson a Kölcsönigénylés gombra és töltse ki igénylőlapunkat - Munkatársunk felhívja Önt a megadott telefonszámon és egyezteti Önnel a kölcsönfelvételi lehetőségeket.

c) Elküldheti a HITEL szót és nevét SMS-ben, a 06-20-332-33-33-as számra, és visszahívjuk.

d) Ha Ön ismeri a képviselőnket, akkor igényével fordulhat személyesen közvetlenül a képviselőnkhöz is.

2. A telefonos, internetes vagy munkatársunknál történt hiteligénylést követően munkatársunk megkeresi Önt telefonon időpont egyeztetése céljából. Attól függően, hogy Ön kizárólag a kölcsönt igényelte vagy mellé az Otthoni Szolgáltatást is, az alábbiak szerint történik a szerződéskötés: 

Csak kölcsön igénylése esetén Önnek a legközelebbi kirendeltségünkbe kell befáradnia egy előre egyeztetett időpontban, ahol megtörténik a hiteligény felvétele, és itt történik a hitelbírálat is. Kérjük, ne felejtse el magával vinni a szükséges dokumentumokat!

Amennyiben Ön Otthoni Szolgáltatást is igényelt, a hitelbírálat és a szerződéskötés az Ön otthonában történik, szintén előre egyeztetett időpontban.

Amennyiben Ön a hiteligénylés és hitelbírálat ideje alatt mégsem/mégis igényli az Otthoni Szolgáltatást, úgy újabb időpont egyeztetése válik szükségessé kirendeltségünkön (kizárólag kölcsön igénylése esetén) vagy az Ön otthonában (Otthoni Szolgáltatás igénylése esetén), a fentiek szerint.

3. A kölcsön igénylésének előfeltételei: Provident visszahívás kérése

a) 18 évet meghaladó életkor,

b) bejelentett magyarországi lakcím

c) igazolt, rendszeres jövedelem

d) érvényes azonosító okmány

e) saját vagy közös tulajdonú lakossági bankszámla (kivéve, ha az ügyfél az Otthoni Szolgáltatás igénybe veszi)

4. A hiteligényléshez az alábbi dokumentumokat szükséges bemutatnia:

a) személyazonosságot igazoló okmány - érvényes személyi igazolvány vagy ideiglenes személyi igazolvány vagy útlevél vagy kártya formátumú vezetői engedély

b) lakcímet igazoló okmány - lakcímkártya - amennyiben a hiteligénylő tartózkodási helye nem azonos az állandó lakcímével és a lakcímkártyában a tartózkodási hely nem került feltüntetésre, úgy a tartózkodás alapjául szolgáló dokumentum (pl. bérleti szerződés).

c) jövedelmet igazoló dokumentum, mint például – munkáltatói igazolás; NAV jövedelemigazolás; bankszámlakivonat; állami szerv által folyósított ellátást igazoló határozat

A jövedelmet igazoló dokumentumok nem lehetnek 12 hónapnál régebbiek (12 hónapnál nem régebben kiállított, illetve 12 hónapnál nem régebbi időszakra vonatkozó). Kérjük, ne feledje, hogy a kirendeltségünkön történő hitelbírálathoz a megfelelő dokumentumokat be kell mutatnia kirendeltségünkön.