A hiteligénylés folyamata

1.Hiteligényét az alábbi módokon juttathatja el Társaságunk részére:

a) A 061 354 40 90-es helyi tarifával hívható ügyfélszolgálati telefonszámon munkatársunk rögzíti kérelmét a hét minden napján (hétvégén is) 7:30-tól 20:00 óráig.

b) Kölcsönigényét jelezheti a www.provident.hu honlapon: - Kattintson a Kölcsönigénylés gombra és töltse ki igénylőlapunkat - Munkatársunk felhívja Önt a megadott telefonszámon és egyezteti Önnel a kölcsönfelvételi lehetőségeket.

c) Elküldheti a HITEL szót és nevét SMS-ben, a 06-20-555-50-50-es számra, és visszahívjuk.

d) Ha Ön ismeri a képviselőnket, akkor igényével fordulhat személyesen közvetlenül a képviselőnkhöz is.

2. A telefonos, internetes vagy munkatársunknál történt hiteligénylést követően munkatársunk megkeresi Önt telefonon időpont egyeztetése céljából. Attól függően, hogy Ön kizárólag a kölcsönt igényelte vagy mellé az Otthoni Szolgáltatást is, az alábbiak szerint történik a szerződéskötés: 

Csak kölcsön igénylése esetén Önnek a legközelebbi kirendeltségünkbe kell befáradnia egy előre egyeztetett időpontban, ahol megtörténik a hiteligény felvétele, és itt történik a hitelbírálat is. Kérjük, ne felejtse el magával vinni a szükséges dokumentumokat!

Amennyiben Ön Otthoni Szolgáltatást is igényelt, a hitelbírálat és a szerződéskötés az Ön otthonában történik, szintén előre egyeztetett időpontban.

Amennyiben Ön a hiteligénylés és hitelbírálat ideje alatt mégsem/mégis igényli az Otthoni Szolgáltatást, úgy újabb időpont egyeztetése válik szükségessé kirendeltségünkön (kizárólag kölcsön igénylése esetén) vagy az Ön otthonában (Otthoni Szolgáltatás igénylése esetén), a fentiek szerint.

3. A kölcsön igénylésének előfeltételei:

a) 18 évet meghaladó életkor,

b) bejelentett magyarországi lakcím

c) igazolt, állandó jövedelem.

4. A hiteligényléshez az alábbi dokumentumokat szükséges bemutatnia:

a) személyazonosságot igazoló okmány - érvényes személyi igazolvány vagy ideiglenes személyi igazolvány vagy útlevél vagy kártya formátumú vezetői engedél

b) lakcímet igazoló okmány - lakcímkártya - amennyiben a hiteligénylő tartózkodási helye nem azonos az állandó lakcímével és a lakcímkártyában a tartózkodási hely nem került feltüntetésre, úgy a tartózkodás alapjául szolgáló dokumentum (pl. bérleti szerződés).

c) jövedelmet igazoló dokumentum, mint például - munkabér jegyzék (bérpapír) - nyugdíjszelvény - bankszámlakivonat - munkáltatói igazolás - postai szelvény

A jövedelmet igazoló dokumentumok nem lehetnek 1 hónapnál régebbiek. Kérjük, ne feledje, hogy a kirendeltségünkön történő hitelbírálathoz a megfelelő dokumentumokat be kell mutatnia kirendeltségünkön.

„A hiteligénylők által a hitelbírálathoz rendelkezésre bocsátott eredeti vagy másolt dokumentumok visszajuttatása nem áll módunkban.”