Tisztelt Ügyfelünk!
Társaságunk felelős szolgáltatóként kiemelt figyelmet fordít a fogyasztói érdekek és jogok védelmére, az általunk nyújtott szolgáltatások minőségére. Célunk, hogy ügyfeleink igényeit és lehetőségeit mérlegelve, a számukra a leginkább megfelelő, vállalható kötelezettségekkel járó konstrukciót, szolgáltatást kínáljuk.
A felelős hitelezési környezet kialakítása ugyanakkor nem kizárólag Társaságunk feladata, ehhez az is szükséges, hogy a kölcsönigénylés előtt Ön is teljeskörűen átgondolja igényeit és lehetőségeit, amelyhez elengedhetetlen a széleskörű informálódás.
Javasoljuk, hogy kölcsönigényének jelzése, illetve a kölcsönszerződés megkötése előtt minden esetben alaposan tanulmányozza át az adott konstrukció jellemzőit, a kölcsönt terhelő kamatot és díjakat, az Általános Szerződési Feltételeket, a Kondíciós listát (a dokumentumok Társaságunk honlapján elérhetőek), illetve ha kérdése merülne fel, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat (belföldi vezetékes számként hívható +36 1 99 99 666-as telefonszámon), vagy kérdezze személyesen a kölcsönigény rögzítésekor eljáró munkatársunkat.
A kölcsönfelvétellel kapcsolatos döntés meghozatalához az alábbi oldalak nyújtanak Önnek segítséget:
PÉNZÜGYI NAVIGÁTOR ALKALMAZÁSOK (mnb.hu)
Az online alkalmazások, illetve kalkulátorok segítenek Önnek a különböző szolgáltatók termékeinek összehasonlításában, a tájékozódásban, ezáltal megkönnyítve az Ön számára a választást.
Magyar Nemzeti Bank (mnb.hu) - Hitel- és lízingtermék választó
Számítsa ki hitelét (mnb.hu) - Hitelkalkulátor
MNB - PÉNZÜGYI FOGYASZTÓVÉDELMI KÖZPONT
MNB PÉNZÜGYI NAVIGÁTOR
A Magyar Nemzeti Bank által készített füzetek tematizáltan nyújtanak segítséget az Ön számára a pénzügyi kérdések megválaszolásában.
MAGATARTÁSI KÓDEX
A Provident Pénzügyi Zrt. az elsők között csatlakozott a lakosság részére hitelt nyújtó pénzügyi szervezetek ügyfelekkel szembeni tisztességes magatartásáról szóló Magatartási Kódexhez és az abban foglaltakat magára nézve kötelezően alkalmazza.
PANASZKEZELÉS
A PROVIDENT PÉNZÜGYI ZRT. ADÓSKEZELÉSI ELVEI
A jelen menüpontban tájékozódhat Társaságunk adóskezelési elveiről, hátralékkezelési folyamatunkról, a fennálló tartozás meg nem fizetésének következményeiről, valamint a hátralékos tartozás kiegyenlítésének elszámolás sorrendjére vonatkozó szabályokról.
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK - GYIK
ADATVÉDELEM
A Provident által történő adatkezelés vonatkozásában az Általános adatkezelési szabályzat és a Honlap használattal kapcsolatos adatkezelésről szóló összefoglaló nyújt tájékoztatást.
INFORMÁCIÓ BIZTONSÁG
Társadalmi felelősségvállalás
Provident Társadalmi Hasznosság Díj ismertető
Elismeréseink
A Családi Kasszasikerek Program
Környezetvédelem
Fontos tudnivalók
Fizetési moratórium
Hitelfelvétellel kapcsolatban
Kölcsönfelvétel előtt
Szerződéses dokumentumok
Munkáltatói jövedelemigazolás
Elszámolási és forintosítási információk
Panaszkezelési tájékoztató
Örökösöknek szóló tájékoztató
Fizetési nehézség és fizetési kérelem
Magatartási kódex
Tájékoztató a magáncsődről
GYIK
Rólunk
Vállalatunkról
Küldetésünk
International Personal Finance
Széchenyi 2020
Amire büszkék vagyunk
Ügyfeleink
Akcióink
Visszaélés bejelentési rendszer
Sajtószoba
Karrier
Provident LinkedIn
Kapcsolat
Legfrissebb hírek
Pénzügyi és egészségügyi edukációban részesültek a pápai nyugdíjasok
Kórházban gyógyuló gyermekeknek szállítanak finomságokat a Provident dolgozói
Odúépítési program 2023
Életmentő búváreszközökhöz jutott az Életjel Mentőcsoport
50 milliós támogatással kaphat új lendületet a soroksári sportélet
Pénztárcabarát iskolakezdés
A többség itthon nyaral és önerőből finanszírozza
A pénzügyi tudatosságról tanultak hátrányos helyzetű gyerekek
Játszva sajátították el a pénzügyi tudatosság alapjait hátrányos helyzetű gyerekek
FIZETÉSI MORATÓRIUM
Alternatív fizetés