Tisztelt Ügyfelünk!
Társaságunk felelős szolgáltatóként kiemelt figyelmet fordít a fogyasztói érdekek és jogok védelmére, az általunk nyújtott szolgáltatások minőségére. Célunk, hogy ügyfeleink igényeit és lehetőségeit mérlegelve, a számukra a leginkább megfelelő, vállalható kötelezettségekkel járó konstrukciót, szolgáltatást kínáljuk.
A felelős hitelezési környezet kialakítása ugyanakkor nem kizárólag Társaságunk feladata, ehhez az is szükséges, hogy a kölcsönigénylés előtt Ön is teljeskörűen átgondolja igényeit és lehetőségeit, amelyhez elengedhetetlen a széleskörű informálódás.
Javasoljuk, hogy kölcsönigényének jelzése, illetve a kölcsönszerződés megkötése előtt minden esetben alaposan tanulmányozza át az adott konstrukció jellemzőit, a kölcsönt terhelő kamatot és díjakat, az Általános Szerződési Feltételeket, a Kondíciós listát (a dokumentumok Társaságunk honlapján elérhetőek), illetve ha kérdése merülne fel, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat (belföldi vezetékes számként hívható +36 1 99 99 666-as telefonszámon), vagy kérdezze személyesen a kölcsönigény rögzítésekor eljáró munkatársunkat.
A kölcsönfelvétellel kapcsolatos döntés meghozatalához az alábbi oldalak nyújtanak Önnek segítséget:
PÉNZÜGYI NAVIGÁTOR ALKALMAZÁSOK (mnb.hu)
Az online alkalmazások, illetve kalkulátorok segítenek Önnek a különböző szolgáltatók termékeinek összehasonlításában, a tájékozódásban, ezáltal megkönnyítve az Ön számára a választást.
Magyar Nemzeti Bank (mnb.hu) - Hitel- és lízingtermék választó
Számítsa ki hitelét (mnb.hu) - Hitelkalkulátor
MNB - PÉNZÜGYI FOGYASZTÓVÉDELMI KÖZPONT
MNB PÉNZÜGYI NAVIGÁTOR
A Magyar Nemzeti Bank által készített füzetek tematizáltan nyújtanak segítséget az Ön számára a pénzügyi kérdések megválaszolásában.
MAGATARTÁSI KÓDEX
A Provident Pénzügyi Zrt. az elsők között csatlakozott a lakosság részére hitelt nyújtó pénzügyi szervezetek ügyfelekkel szembeni tisztességes magatartásáról szóló Magatartási Kódexhez és az abban foglaltakat magára nézve kötelezően alkalmazza.
PANASZKEZELÉS
A PROVIDENT PÉNZÜGYI ZRT. ADÓSKEZELÉSI ELVEI
A jelen menüpontban tájékozódhat Társaságunk adóskezelési elveiről, hátralékkezelési folyamatunkról, a fennálló tartozás meg nem fizetésének következményeiről, valamint a hátralékos tartozás kiegyenlítésének elszámolás sorrendjére vonatkozó szabályokról.
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK - GYIK
ADATVÉDELEM
A Provident által történő adatkezelés vonatkozásában az Általános adatkezelési szabályzat és a Honlap használattal kapcsolatos adatkezelésről szóló összefoglaló nyújt tájékoztatást.
INFORMÁCIÓ BIZTONSÁG
Társadalmi felelősségvállalás
Provident Társadalmi Hasznosság Díj ismertető
Elismeréseink
A Családi Kasszasikerek Program
Környezetvédelem
Fontos tudnivalók
Fizetési moratórium
Hitelfelvétellel kapcsolatban
Kölcsönfelvétel előtt
Szerződéses dokumentumok
Munkáltatói jövedelemigazolás
Meghatalmazás
Elszámolási és forintosítási információk
Panaszkezelési tájékoztató
Örökösöknek szóló tájékoztató
Fizetési nehézség és fizetési késedelem
Magatartási kódex
Tájékoztató a magáncsődről
GYIK
Rólunk
Vállalatunkról
Küldetésünk
International Personal Finance
Széchenyi 2020
Amire büszkék vagyunk
Ügyfeleink
Akcióink
Visszaélés bejelentési rendszer
Sajtószoba
Karrier
Provident LinkedIn
Kapcsolat
Legfrissebb hírek
Jókenyér péksüteményekkel és Varró Dániel meséivel segíti a gyermekek felépülését a Provident
Múlik az inflációs sokk: több megtakarítás, kevesebb hitel a magyaroknál
Megnő a hitelfelvétel az iskolakezdés miatt
A pénzügyi önállóságban elért eredményeket díjazta a Provident és az Ökumenikus Segélyszervezet
Provident-kutatás: nagy kihívás a nyaralás az egyedülálló szülők számára
Hatvan a Provident nyugdíjasoknak szóló pénzügyi edukációs kampányának legújabb helyszíne
180 focilabdát gyűjtöttek a szurkolók a rászoruló családoknak
Fa- és cserjeültetéssel növelték a Budakeszi Vadaspark növényállományát
Tizedszer is elismerték a Providentet a rangos ügyfélélmény versenyben
FIZETÉSI MORATÓRIUM
Alternatív fizetés