A Provident Pénzügyi Zrt. arra törekszik, hogy szolgáltatásának minőségét folyamatosan fejlessze és így ügyfelei elégedettségét növelje. Rendszeres kutatásokat végeztet annak felmérésére, mit gondolnak ügyfelei a vállalatról és a szolgáltatás minőségről.
A GFK Hungária Piackutató Kft. által végzett kutatás szerint az ügyfélkör több mint 90%-a elégedettnek vallja magát.
Társadalmi felelősségvállalás
Provident Társadalmi Hasznosság Díj ismertető
Elismeréseink
A Családi Kasszasikerek Program
Környezetvédelem
Fontos tudnivalók
Fizetési moratórium
Hitelfelvétellel kapcsolatban
Kölcsönfelvétel előtt
Szerződéses dokumentumok
Munkáltatói jövedelemigazolás
Elszámolási és forintosítási információk
Panaszkezelési tájékoztató
Örökösöknek szóló tájékoztató
Fizetési nehézség és fizetési kérelem
Magatartási kódex
Tájékoztató a magáncsődről
GYIK
Rólunk
Vállalatunkról
Küldetésünk
International Personal Finance
Széchenyi 2020
Amire büszkék vagyunk
Ügyfeleink
Akcióink
Visszaélés bejelentési rendszer
Sajtószoba
Karrier
Provident LinkedIn
Kapcsolat
Legfrissebb hírek
Új vezérigazgató a Provident Pénzügyi Zrt. élén
Meddig tart ki a lendület a pénzügyi fogadalmak terén?
A pénzpiac meghatározó szereplője a BOM a Magyar Sportért Alapítvány támogatója
Lezárult a Provident első, nyugdíjasoknak szóló pénzügyi edukációs kampánya, a Nyugdíjas Akadémia
Közel 800 kilogramm pékárut kaptak a lábadozó gyerekek
Az impulzusvásárlás veszélyeire figyelmeztet a Provident
Pénzügyi és egészségügyi edukációban részesültek a pápai nyugdíjasok
Kórházban gyógyuló gyermekeknek szállítanak finomságokat a Provident dolgozói
FIZETÉSI MORATÓRIUM
Alternatív fizetés