Legfrissebb információk a koronavírus okozta járványhelyzet kapcsán
A kialakult járványügyi helyzetben kiemelkedően fontos számunkra, hogy a továbbiakban is magas színvonalon és kiszámítható módon biztosítsuk szolgáltatásainkat Tisztelt Ügyfeleink számára, mindezt úgy, hogy Ügyfeleinknek és munkatársainknak egészségügyi szempontból is biztonságos körülményeket teremtsünk.
A Provident Pénzügyi Zrt. minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy minimalizálja a fertőzésveszélyt. A vírushelyzet kialakulása óta és azt megelőzően is, folyamatosan nyomon követjük mind a Kormány, mind az egészségügyi szervezetek, valamint a Magyar Bankszövetség ajánlásait és azokhoz igazodó intézkedéseket léptetünk életbe.
Személyes ügyintézés
A Provident Pénzügyi Zrt. a megfelelő biztonsági intézkedések betartásával biztosítja a zavartalan ügyfélkiszolgálást Hitelpontjaiban, azok nyitvatartási idejében. Előfordulhat azonban, hogy egyes Hitelpontjainkat átmenetileg bezárjuk, vagy nyitvatartási idejüket korlátozzuk. Erről, valamint a legközelebbi ügyfélkiszolgálást biztosító Hitelpontjaink nyitvatartásáról és elérhetőségéről naprakészen tájékozódhat honlapunkon, illetve telefonos Ügyfélszolgálatunknál. Kérjük, hogy személyes látogatása előtt mindig ellenőrizze honlapunkat, ahol naprakész információt talál az esetleges változásokról.
Hitelpontjainkkal kapcsolatos egészségügyi intézkedések
Annak érdekében, hogy Hitelpontjaink egészségügyi szempontból is biztonságosak maradjanak, a következő intézkedéseket léptettük életbe:
A folyamatosan változó helyzethez és kormányzati intézkedésekhez igazodva mindent megteszünk annak érdekében, hogy maradéktalanul megfeleljünk a szabályoknak és biztosítsuk Tisztelt Ügyfeleink kiszolgálását.
Felhívjuk Tisztelt Ügyfeleink figyelmét, hogy a Kormány intézkedéseivel összhangban Provident Pénzügyi Zrt. Hitelpontjaiba belépni csak és kizárólag a szájat és orrot eltakaró védőmaszkban lehet!
Munkatársaink egészségük védelme érdekében maszkviselés hiányában megtagadhatják ügyfeleink kiszolgálását!
Otthoni Szolgáltatásunkkal kapcsolatosan bevezetett intézkedések
Ügyfeleink és Munkatársaink egészségének megóvása érdekében Társaságunk a következő intézkedéseket léptette életbe:
- Munkatársaink számára kézfertőtlenítőket és szájmaszkokat biztosítunk, valamint folyamatosan felhívjuk figyelmüket arra, hogy minimalizálják az ügyintézés időtartamát és tartsák az ajánlott 1,5 méteres távolságot.
- Munkatársaink a kezüket naponta többször fertőtlenítik.
- Ügyfeleinkkel kizárólag olyan munkatársak kerülnek kapcsolatba, akik a kockázatelemzéseink alapján nem mutatnak kockázatot (pl. nincsenek betegségre utaló tüneteik).
- Ügyfeleinkre bízzuk, hogy szándékoznak-e fogadni munkatársainkat, és amennyiben nem, mi ezt természetesen tiszteletben tartjuk.
A Provident Pénzügyi Zrt. kiemelt figyelmet fordít az ügyfelei és munkatársai biztonságának, egészségének védelmére, éppen ezért a kormányzati intézkedésekkel összhangban munkatársaink ügyfeleinket csak a szájat és orrot eltakaró maszkban látogathatják! Kérjük Önöket, hogy munkatársaink látogatásakor Önök is viseljenek maszkot a maguk és munkatársaink védelme érdekében!
Kollégáinkat folyamatosan tájékoztatjuk és ellátjuk részletes információkkal arról, hogyan tudják védeni a saját és az Ügyfelek egészségét egy esetleges látogatás során.
Telefonos, elektronikus ügyintézés
Javasoljuk minden kedves Ügyfelünknek, hogy használja telefonos, vagy elektronikus ügyintézési csatornánkat.
Telefonos Ügyfélszolgálatunk munkatársai a 06 80 60 60 60-as telefonszámon készséggel állnak Ügyfeleink rendelkezésére. Telefonos úton lehetősége van kölcsönigényléssel és meglévő kölcsönökkel kapcsolatos tájékoztatást kérni, panaszbejelentést tenni, valamint igazolást igényelni.
Elérhetőségeink:
Telefon:06 80 60 60 60
E-mail: provident@provident.hu
Levelezési cím: Provident Pénzügyi Zrt., 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 10/B.
Honlap: www.provident.hu
Társaságunk továbbra is folyamatosan figyelemmel kíséri a járványhelyzet alakulását és mindent megtesz annak érdekében, hogy támogassa minden munkatársa és Ügyfele egészségének megőrzését!
Társadalmi felelősségvállalás
Provident Társadalmi Hasznosság Díj ismertető
Elismeréseink
A Családi Kasszasikerek Program
Környezetvédelem
Fontos tudnivalók
Fizetési moratórium
Hitelfelvétellel kapcsolatban
Kölcsönfelvétel előtt
Szerződéses dokumentumok
Munkáltatói jövedelemigazolás
Meghatalmazás
Elszámolási és forintosítási információk
Panaszkezelési tájékoztató
Örökösöknek szóló tájékoztató
Fizetési nehézség és fizetési késedelem
Magatartási kódex
Tájékoztató a magáncsődről
GYIK
Rólunk
Vállalatunkról
Küldetésünk
International Personal Finance
Etikai Kódex
Széchenyi 2020
Amire büszkék vagyunk
Ügyfeleink
Akcióink
Visszaélés bejelentési rendszer
Sajtószoba
Karrier
Provident LinkedIn
Kapcsolat
Legfrissebb hírek
Nyugdíjas Akadémia Dabason is
Jókenyér pályázat eredményhirdetés
Pozitívabban látják a következő fél év pénzügyeit a Provident ügyfelei
Kibővíti együttműködését az Ökumenikus Segélyszervezet és a Provident
Jókenyér péksüteményekkel és Varró Dániel meséivel segíti a gyermekek felépülését a Provident
Múlik az inflációs sokk: több megtakarítás, kevesebb hitel a magyaroknál
Megnő a hitelfelvétel az iskolakezdés miatt
FIZETÉSI MORATÓRIUM
Alternatív fizetés