Promóció időszaka: 2022. február 8. – 2022. március 21.
A promóció feltételei:
A promócióban a Provident Pénzügyi Zrt. (a továbbiakban: „Provident”) azon ügyfelei vehetnek részt, akik teljesítik az alábbi feltételeket:
Promóciós kedvezmény:
A Provident az ügyfél által teljesített befizetéssel megegyező összegű kedvezményt ad az érintett kölcsönszerződés alapján fennálló teljes visszafizetendő összegből, azzal a feltétellel, hogy a jóváírás maximum összege a promóció feltételeinek megfelelő kölcsönszerződés, valamint a mellé esetlegesen opcionálisan igényelt otthoni szolgáltatás nyújtására vonatkozó megbízási szerződés és/vagy előrelátó csomagra vonatkozó megállapodásban rögzített 10 (tíz) heti részletnek (heti törlesztésű kölcsön esetén) vagy 2 (két) havi részletnek (havi törlesztésű kölcsön esetén) megfelelő összeg. Az opcionális szolgáltatás(ok) időközbeni felmondása esetén a jóváírás maximum összege az aktuálisan fizetendő törlesztőrészlet alapul vételével kerül megállapításra.
A kedvezményre való jogosultság, a kedvezmény összegének megállapítására és elszámolására 2022. április 25. napjáig kerül sor.
Futamidőn belüli tartozás esetén: A Provident a kedvezményt a futamidő végén számolja el, azaz az ügyfél a kölcsönszerződésben és annak igénylése esetén az otthoni szolgáltatás nyújtására vonatkozó megbízási szerződésben, valamint előrelátó csomag igénylése esetén az arra vonatkozó megállapodásban rögzített teljes törlesztőrészletet köteles a szerződésben foglalt esedékességig megfizetni; a kedvezmény érvényesítésével a futamidő rövidül.
Futamidőn túli tartozás esetén: a kedvezmény érvényesítésével a fennálló tartozás csökken.
A kedvezmény elszámolása, amennyiben az elszámolás időpontjában a szerződés alapján már nem áll fenn tartozás: A promóció feltételeinek teljesülése esetén a Provident a kedvezményt utólagosan biztosítja olyan módon, hogy a promóciós kedvezménynek megfelelő összeget az ügyfél otthonában, készpénzben történő átadás (otthoni szolgáltatást igénybe vevő ügyfelek esetében), vagy banki átutalás útján (otthoni szolgáltatást igénybe nem vevő ügyfelek esetében) visszafizeti a jogosult ügyfelek részére 2022. május 23. napjáig.
Egyéb feltételek:
Bármely kérdés, panasz vagy reklamáció esetén az alábbi elérhetőségeken keresheti a Providentet: telefonon a Provident Ügyfélszolgálatán (06-80-60-60-60) vagy írásban (Provident Pénzügyi Zrt. Ügyféltájékoztatási Csoport, 1082 Budapest, Futó u. 47-53.; e-mail: provident@provident.hu).
Társadalmi felelősségvállalás
Provident Társadalmi Hasznosság Díj ismertető
Elismeréseink
A Családi Kasszasikerek Program
Környezetvédelem
Fontos tudnivalók
Hitelfelvétellel kapcsolatban
Kölcsönfelvétel előtt
Szerződéses dokumentumok
Munkáltatói jövedelemigazolás
Elszámolási és forintosítási információk
Panaszkezelési tájékoztató
Adóskezelési elvek és Örökös tájékoztató
Magatartási kódex
Tájékoztató a magáncsődről
GYIK