Függő ügynöki tájékoztató

Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Protocall 2009 Web-és Telemarketing Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 2724 Újlengyel, Ady E. u. 41., levelezési címe: 1134 Budapest, Tüzér u. 39., cégjegyzékszám: 13-09-1406294, adószám: 14707092-2-13) (a továbbiakban: Függő ügynök) a Provident Pénzügyi Zrt. (székhely: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 10/B) (a továbbiakban: Megbízó) megbízásából, függő közvetítőként jár el. A Függő ügynök a Megbízó pénzügyi szolgáltatási tevékenységének elősegítése céljából a részére átadott adatbázisban szereplő személyek telefonon történő megkeresését végzi, annak érdekében, hogy az érdeklődőket tájékoztassa a Megbízó által kínált termék jellemzőiről, valamint az igénylési feltételekről.

A Függő ügynök felügyeleti hatósága – a hivatkozott közvetítői tevékenység ellátása körében – a Magyar Nemzeti Bank (a továbbiakban: MNB). A Függő ügynök az MNB pénzügyi közvetítőkre vonatkozó nyilvántartásában szerepel, azonosítója: 14707092. A nyilvántartás az MNB honlapján (http://www.mnb.hu/felugyelet/engedelyezes-es-intezmenyfelugyeles/piaci-szereplok-keresese), illetve az MNB ügyfélszolgálatán keresztül ellenőrizhető.

A Függő ügynök a Provident Pénzügyi Zrt. nevében és javára jár el, illetve a Provident Pénzügyi Zrt. érdekeit képviseli, mely tevékenységéért díjazásban részesül a Megbízótól, amelynek az összege a jelen tájékoztatás időpontjában nem ismert. A Függő ügynök tevékenysége során a hitelintézetekről és a pénzügyi vállalkozásokról szóló 2013. évi CCXXXVII. törvény 6.§ (1) bekezdés 42a. pont szerinti hiteltanácsadást, illetőleg a pénzügyi szolgáltatás közvetítésén felül más szolgáltatást nem nyújt az Ön részére, így erre tekintettel díjat sem számít fel.

Tájékoztatjuk továbbá, hogy amennyiben a Függő ügynök eljárásával kapcsolatban panaszt kíván tenni, azt megteheti a Függő ügynök alábbi elérhetőségein:

  • telefonon a 06 1 432 1230-as telefonszámon hétfőtől péntekig 8:00 és 16:00 óra között
  • írásban a 1134 Budapest, Tüzér u. 39. címre küldött levél útján
  • elektronikus úton a protocall@protocall.hu e-mail címen

    vagy a Provident Pénzügyi Zrt.-nél is megteheti panaszát:

  • személyesen valamennyi, a Provident Pénzügyi Zrt.-nek az ügyfelek számára nyitva álló helyiségében – azaz valamennyi Ügyfélpontjában –, azok nyitvatartási idejében, melyről a Központi Telefonos Ügyfélszolgálaton (a belföldi vezetékes számként hívható +36 1 99 99 666-os telefonszámon) érdeklődhet, illetve foglalhat időpontot ügyintézésre.

    Az ügyfélpontok elérhetőségét és nyitvatartási idejét itt találja: Ügyfélpontok

  • telefonon a beföldi vezetékes számként hívható + 36 1 99 99 666-os telefonszámon (Központi Telefonos Ügyfélszolgálaton) hétfőn 8:00 és 20:00 óra között, keddtől péntekig 8:00 és 19:00 óra között, szombaton pedig 8:00 és 18:00 óra között
  • írásban a 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 10/B. szám alatti címre küldött levél útján, telefax útján + 36 1 354 4072-es számra, illetve elektronikus úton a provident@provident.hu továbbított levél útján. 

A panaszt minden esetben a Provident Pénzügyi Zrt. vizsgálja ki és válaszolja meg.

A Megbízó Panaszkezelési tájékoztatója, illetve Panaszkezelési szabályzata az alábbi linkre kattintva érhető el: https://www.provident.hu/fontos-tudnivalok-a-hitelfelvetellel-kapcsolatban/panaszkezelesi-tajekoztato.

Tájékoztatjuk továbbá, hogy amennyiben a panasza elutasításra kerül, vagy a panasz kivizsgálására előírt 30 (harminc) naptári napos törvényi válaszadási határidő eredménytelenül telne el, Ön az alábbi szervekhez jogosult fordulni: