Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Protocall 2009 Web-és Telemarketing Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 2724 Újlengyel, Ady E. u. 41., levelezési címe: 1134 Budapest, Tüzér u. 39., cégjegyzékszám: 13-09-1406294, adószám: 14707092-2-13) (a továbbiakban: Függő ügynök) a Provident Pénzügyi Zrt. (székhely: 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 10/B) (a továbbiakban: Megbízó) megbízásából, függő közvetítőként jár el. A Függő ügynök a Megbízó pénzügyi szolgáltatási tevékenységének elősegítése céljából a részére átadott adatbázisban szereplő személyek telefonon történő megkeresését végzi, annak érdekében, hogy az érdeklődőket tájékoztassa a Megbízó által kínált termék jellemzőiről, valamint az igénylési feltételekről.
A Függő ügynök felügyeleti hatósága – a hivatkozott közvetítői tevékenység ellátása körében – a Magyar Nemzeti Bank (a továbbiakban: MNB). A Függő ügynök az MNB pénzügyi közvetítőkre vonatkozó nyilvántartásában szerepel, azonosítója: 14707092. A nyilvántartás az MNB honlapján (http://www.mnb.hu/felugyelet/engedelyezes-es-intezmenyfelugyeles/piaci-szereplok-keresese), illetve az MNB ügyfélszolgálatán keresztül ellenőrizhető.
A Függő ügynök a Provident Pénzügyi Zrt. nevében és javára jár el, illetve a Provident Pénzügyi Zrt. érdekeit képviseli, mely tevékenységéért díjazásban részesül a Megbízótól, amelynek az összege a jelen tájékoztatás időpontjában nem ismert. A Függő ügynök tevékenysége során a hitelintézetekről és a pénzügyi vállalkozásokról szóló 2013. évi CCXXXVII. törvény 6.§ (1) bekezdés 42a. pont szerinti hiteltanácsadást, illetőleg a pénzügyi szolgáltatás közvetítésén felül más szolgáltatást nem nyújt az Ön részére, így erre tekintettel díjat sem számít fel.
Tájékoztatjuk továbbá, hogy amennyiben a Függő ügynök eljárásával kapcsolatban panaszt kíván tenni, azt megteheti a Függő ügynök alábbi elérhetőségein:
vagy a Provident Pénzügyi Zrt.-nél is megteheti panaszát:
Az ügyfélpontok elérhetőségét és nyitvatartási idejét itt találja: Ügyfélpontok
A panaszt minden esetben a Provident Pénzügyi Zrt. vizsgálja ki és válaszolja meg.
A Megbízó Panaszkezelési tájékoztatója, illetve Panaszkezelési szabályzata az alábbi linkre kattintva érhető el: https://www.provident.hu/fontos-tudnivalok-a-hitelfelvetellel-kapcsolatban/panaszkezelesi-tajekoztato.
Tájékoztatjuk továbbá, hogy amennyiben a panasza elutasításra kerül, vagy a panasz kivizsgálására előírt 30 (harminc) naptári napos törvényi válaszadási határidő eredménytelenül telne el, Ön az alábbi szervekhez jogosult fordulni:
Társadalmi felelősségvállalás
Provident Társadalmi Hasznosság Díj ismertető
Elismeréseink
A Családi Kasszasikerek Program
Környezetvédelem
Fontos tudnivalók
Akadálymentesítési nyilatkozat
Hitelfelvétellel kapcsolatban
Kölcsönfelvétel előtt
Szerződéses dokumentumok
Munkáltatói jövedelemigazolás
Meghatalmazás
Elszámolási és forintosítási információk
Panaszkezelési tájékoztató
Örökösöknek szóló tájékoztató
Fizetési nehézség és fizetési késedelem
Fizetési moratórium
Magatartási kódex
Tájékoztató a magáncsődről
GYIK
Rólunk
Vállalatunkról
Küldetésünk
International Personal Finance
Etikai Kódex
Széchenyi 2020
Amire büszkék vagyunk
Ügyfeleink
Akcióink
Visszaélés bejelentési rendszer
Sajtószoba
Karrier
Provident LinkedIn
Kapcsolat
Legfrissebb hírek
Egzisztenciális kérdés: ennyi pénzünk marad hó végén
Kiderült, kiktől szeretnek leginkább kölcsönkérni a magyarok
Lépésről lépésre az önálló élet felé
Provident Barométer: A megtakarítás lehetősége korosztályonként erősen eltér
„Ütős” együttműködés: a Provident a magyar ökölvívás mellé áll
Anyagi biztonság
A Provident ismét fát ültetett
Életmód és öngondoskodás
Provident kutatás 2025
Új nemzedék, új pénzügyi szokások
Tizenegyedszer a kiváló kiszolgálás élén
FIZETÉSI MORATÓRIUM
Alternatív fizetés