Járványhelyzet ügyféltájékoztató

Legfrissebb információk a koronavírus okozta járványhelyzet kapcsán

A kialakult járványügyi helyzetben kiemelkedően fontos számunkra, hogy a továbbiakban is magas színvonalon és kiszámítható módon biztosítsuk szolgáltatásainkat Tisztelt Ügyfeleink számára, mindezt úgy, hogy Ügyfeleinknek és munkatársainknak egészségügyi szempontból is biztonságos körülményeket teremtsünk.

A Provident Pénzügyi Zrt. minden tőle telhetőt megtesz annak érdekében, hogy minimalizálja a fertőzésveszélyt. A vírushelyzet kialakulása óta és azt megelőzően is, folyamatosan nyomon követjük mind a Kormány, mind az egészségügyi szervezetek, valamint a Magyar Bankszövetség ajánlásait és azokhoz igazodó intézkedéseket léptetünk életbe.

Személyes ügyintézés

A Provident Pénzügyi Zrt. a megfelelő biztonsági intézkedések betartásával biztosítja a zavartalan ügyfélkiszolgálást Hitelpontjaiban, azok nyitvatartási idejében. Előfordulhat azonban, hogy egyes Hitelpontjainkat átmenetileg bezárjuk, vagy nyitvatartási idejüket korlátozzuk. Erről, valamint a legközelebbi ügyfélkiszolgálást biztosító Hitelpontjaink nyitvatartásáról és elérhetőségéről naprakészen tájékozódhat honlapunkon, illetve telefonos Ügyfélszolgálatunknál. Kérjük, hogy személyes látogatása előtt mindig ellenőrizze honlapunkat, ahol naprakész információt talál az esetleges változásokról. 

Hitelpontjainkkal kapcsolatos egészségügyi intézkedések

Annak érdekében, hogy Hitelpontjaink egészségügyi szempontból is biztonságosak maradjanak, a következő intézkedéseket léptettük életbe:

  • Hitelpontjainkat az ügyfél és a munkatársunk közé feltett plexi paravánokkal szereltük fel, amely a biztonságosabb ügyintézést segíti.
  • Munkatársaink számára kézfertőtlenítőket és szájmaszkokat biztosítunk, valamint folyamatosan felhívjuk figyelmüket arra, hogy minimalizálják az ügyintézés időtartamát és tartsák az ajánlott 1,5 méteres távolságot
  • Munkatársaink a kezüket naponta többször fertőtlenítik.
  • Ügyfeleinkkel kizárólag olyan munkatársak kerülnek kapcsolatba, akik a kockázatelemzéseink alapján nem mutatnak kockázatot (pl. nincsenek betegségre utaló tüneteik).

A folyamatosan változó helyzethez és kormányzati intézkedésekhez igazodva mindent megteszünk annak érdekében, hogy maradéktalanul megfeleljünk a szabályoknak és biztosítsuk Tisztelt Ügyfeleink kiszolgálását. 

Felhívjuk Tisztelt Ügyfeleink figyelmét, hogy a Kormány intézkedéseivel összhangban Provident Pénzügyi Zrt. Hitelpontjaiba belépni csak és kizárólag a szájat és orrot eltakaró védőmaszkban lehet!
Munkatársaink egészségük védelme érdekében maszkviselés hiányában megtagadhatják ügyfeleink kiszolgálását!


Otthoni Szolgáltatásunkkal kapcsolatosan bevezetett intézkedések

Ügyfeleink és Munkatársaink egészségének megóvása érdekében Társaságunk a következő intézkedéseket léptette életbe:

- Munkatársaink számára kézfertőtlenítőket és szájmaszkokat biztosítunk, valamint folyamatosan felhívjuk figyelmüket arra, hogy minimalizálják az ügyintézés időtartamát és tartsák az ajánlott 1,5 méteres távolságot. 
- Munkatársaink a kezüket naponta többször fertőtlenítik.
- Ügyfeleinkkel kizárólag olyan munkatársak kerülnek kapcsolatba, akik a kockázatelemzéseink alapján nem mutatnak kockázatot (pl. nincsenek betegségre utaló tüneteik).
- Ügyfeleinkre bízzuk, hogy szándékoznak-e fogadni munkatársainkat, és amennyiben nem, mi ezt természetesen tiszteletben tartjuk.

A Provident Pénzügyi Zrt. kiemelt figyelmet fordít az ügyfelei és munkatársai biztonságának, egészségének védelmére, éppen ezért a kormányzati intézkedésekkel összhangban munkatársaink ügyfeleinket csak a szájat és orrot eltakaró maszkban látogathatják! Kérjük Önöket, hogy munkatársaink látogatásakor Önök is viseljenek maszkot a maguk és munkatársaink védelme érdekében!

Kollégáinkat folyamatosan tájékoztatjuk és ellátjuk részletes információkkal arról, hogyan tudják védeni a saját és az Ügyfelek egészségét egy esetleges látogatás során.

Telefonos, elektronikus ügyintézés

Javasoljuk minden kedves Ügyfelünknek, hogy használja telefonos, vagy elektronikus ügyintézési csatornánkat.

Telefonos Ügyfélszolgálatunk munkatársai a 06 80 60 60 60-as telefonszámon készséggel állnak Ügyfeleink rendelkezésére. Telefonos úton lehetősége van kölcsönigényléssel és meglévő kölcsönökkel kapcsolatos tájékoztatást kérni, panaszbejelentést tenni, valamint igazolást igényelni. 

Elérhetőségeink:
Telefon:06 80 60 60 60
E-mail: provident@provident.hu
Levelezési cím: Provident Pénzügyi Zrt., 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 10/B.
Honlap: www.provident.hu

Társaságunk továbbra is folyamatosan figyelemmel kíséri a járványhelyzet alakulását és mindent megtesz annak érdekében, hogy támogassa minden munkatársa és Ügyfele egészségének megőrzését!