Telefonos ügyfélszolgálatunk munkatársai értékesítési tevékenységet végeznek, illetve a szolgáltatásainkhoz kapcsolódó egyéb témákban is az érdeklődők és ügyfeleink rendelkezésére állnak. A vállalat küldetésében fontos szerepet játszó feladataikat modern eszközök használatával látják el, míg kiváló kommunikációs készségük az ügyfélközpontú kiszolgálás és a kiváló ügyfélélmény biztosításának alapfeltétele.
Számukra lehetőség nyílik a munkaidő rugalmas beosztására, feladataikat irodai jelenléttel, otthoni munkavégzéssel és ezek kombinációjával is el tudják látni. A többször elnyert Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj bizonyítja felkészültségüket.
Társadalmi felelősségvállalás
Provident Társadalmi Hasznosság Díj ismertető
Elismeréseink
A Családi Kasszasikerek Program
Környezetvédelem
Fontos tudnivalók
Fizetési moratórium
Hitelfelvétellel kapcsolatban
Kölcsönfelvétel előtt
Szerződéses dokumentumok
Munkáltatói jövedelemigazolás
Elszámolási és forintosítási információk
Panaszkezelési tájékoztató
Örökösöknek szóló tájékoztató
Fizetési nehézség és fizetési kérelem
Magatartási kódex
Tájékoztató a magáncsődről
GYIK