Őszi promóció szabályzat - kiegészítés Otthoni szolgáltatással igényelt kölcsönökre

A promóció időszaka: 2021. október 19. – 2021. november 8.

A promócióban résztvevők:

A promócióban a Provident Pénzügyi Zrt. (a továbbiakban: „Provident”) azon ügyfelei vehetnek részt, akik

  • a promóció időszakában aktív* kölcsönszerződéssel rendelkeznek a Providentnél, az alapján tartozásuk áll fenn, és
  • 2021. október 19. és 2021. november 8. napja között, egy újabb, 72 hetes vagy 110 hetes futamidejű kölcsönszerződést kötnek a Providenttel, amelyhez kapcsolódóan igénybe veszik az opcionális otthoni szolgáltatást, és
  • a promóció időszakában kötött kölcsönszerződés vonatkozásában az első esedékességtől számított első 13 hétben legalább az ezen időszak alatt a szerződés szerint fizetendő törlesztőrészletek összegének megfelelő (ideértve a kölcsönhöz kapcsolódó opcionális és addicionális otthoni szolgáltatás és esetlegesen kapcsolódó előrelátó csomag heti részletét is) összegű befizetést tesznek, valamint
  • a Promóciós megfelelőség vizsgálatának napján** a promóció időtartama alatt felvett kölcsönük még aktív*.

*Aktív kölcsönszerződésnek minősül az a kölcsönszerződés, amely alapján a fennálló kölcsöntartozás nem került még rendezésre, illetve amely nem került felmondásra.

** A Promóciós megfelelőség vizsgálatának napja a promóció során létrejött kölcsönszerződés hatályba lépését követő első esedékességtől számított 13. hét zárásának napja (lásd a lenti táblázatban rögzített dátumot).

Promóciós kedvezmény:

A kedvezmény összege a Promóciós megfelelőség vizsgálatának időpontjában aktuálisan fizetendő törlesztőrészlet alapulvételével kerül kiszámításra, azzal, hogy a kölcsönszerződés mellé esetlegesen, opcionálisan igényelt előrelátó csomag díjának részlete nem kerül figyelembe vételre a kedvezmény megállapítása során. Amennyiben az ügyfél a kölcsönszerződéshez kapcsolódó otthoni szolgáltatást a Promóciós megfelelőség vizsgálatának időpontjáig felmondja, úgy a kedvezmény kizárólag a kölcsönszerződés szerinti törlesztőrészlet alapulvételével kerül megállapításra.

A Provident a promócióban létrejött kölcsönszerződés alapján visszafizetendő teljes összegből (ideértve az esetlegesen kapcsolódó opcionális szolgáltatások alapján fennálló tartozást is) az érintett kölcsönszerződésben, illetve a mellé opcionálisan igényelt otthoni szolgáltatás nyújtására vonatkozó megbízási szerződésben rögzített heti törlesztőrészlet hatszorosának megfelelő összegű kedvezményt ad, amennyiben a kölcsönjogviszony alapján fennálló, a Promóciós megfelelőség vizsgálatának napján esedékes tartozás összege eléri ezt az összeget. Amennyiben a Promóciós megfelelőség vizsgálatának napján fennálló tartozás összege nem éri el a heti törlesztőrészlet hatszorosának megfelelő összeget, akkor a Provident legfeljebb a Promóciós megfelelőség vizsgálatának napján fennálló esedékes tartozás összegének megfelelő kedvezményt ad.

A Provident a kedvezményt a futamidő végén érvényesíti. Ön a kölcsönszerződésben és az otthoni szolgáltatás nyújtására vonatkozó megbízási szerződésben, valamint előrelátó csomag igénylése esetén az arra vonatkozó megállapodásban rögzített teljes törlesztőrészletet köteles a szerződésben foglalt esedékességig megfizetni; a kedvezmény jóváírásával a futamidő rövidül.

A promóció további feltételei:

A kölcsön kizárólag pozitív hitelbírálat esetén kerül folyósításra. Az ajánlat nem vonatkozik arra az esetre, ha az ügyfél a kölcsönszerződést 14 (tizennégy) napon belül, vagy Előrelátó csomag igénybevételével kötött szerződések esetén 30 (harminc) napon belül felmondja, illetve attól eláll, valamint más, a Provident által meghirdetett promócióval nem vonható össze.

Felhívjuk továbbá a figyelmet arra, hogyha a promóció időszakában kötött kölcsönszerződés vonatkozásában az első esedékességtől számított első 13 hétben az ügyfél részéről olyan összegben kerül sor előtörlesztésre, amelynek eredményeképpen a Promóciós megfelelőség vizsgálatának napján esedékes tartozás már nem áll fenn, ez esetben a kedvezmény érvényesítésére nincsen lehetőség. Amennyiben a Promóciós megfelelőség vizsgálatának napján esedékes tartozás kisebb, mint a fentiek alapján megállapított kedvezmény összege, akkor az ügyfelet legfeljebb az esedékes tartozás összegének megfelelő kedvezmény illeti meg.

A promóció ideje alatt minden ügyfél kizárólag 1 (azaz egy) darab kölcsönszerződés vonatkozásában lehet jogosult a fenti promóciós kedvezményre. (Amennyiben a promóció időszakában egy ügyfél több, a fenti feltételeknek megfelelő kölcsönszerződést kötne, akkor a promóciós kedvezmény az ügyfelet kizárólag az időben korábban megkötött kölcsönszerződés vonatkozásában illeti meg.)

Munkavállalói kölcsönökhöz a fenti kedvezmény nem vehető igénybe.

Bármely kér­dés, panasz vagy reklamáció esetén az alábbi elérhetőségeken keresheti a Providentet: telefonon a Provident Ügyfélszolgálatán (06-80-60-60-60) vagy írásban (Provident Pénzügyi Zrt. Ügyféltájékoztatási Csoport, 1082 Budapest, Futó u. 47-53.; e-mail: provident@provident.hu).

A jelen szabályzat az alap Őszi promóciós szabályzat kiegészítése, azon ügyfelekre vonatkozóan, akik az opcionális otthoni szolgáltatást igénybe vették.

Promóciós megfelelősség vizsgálatának napja:

Kölcsön folyósításának dátuma

(a kölcsönösszeg készpénzben történő átadásának napja)

Promóciós megfelelőség vizsgálatának napja

2021.10.19. - 2021.10.25.

2022.01.25.

2021.10.26. - 2021.11.02.

2022.02.01.

2021.11.03. - 2021.11.08.

2022.02.08.